Publicerat: / Allmänt

Vänta lite... Vem var han?

Ungefär så lät det nästan hela tiden hemma hos Matilda när vi såg filmen. Var är alla coola prylar?? Bilar som blir osynliga och allt sånt! Allt Daniel Craig (som spelar Bond) gör är att slåss och puta med läpparna! Precis som Angelina Jolie gör.. Men till skillnad från honom så gör hon det med "stil"... Nä, jag tror jag håller mig till dom gamla filmerna! Dom är faktiskt lite mer verklighets trogna...

Ska gå och lägga mig nu i alla fall för imorgon blir det... PDOL! För er som inte vet vad "pdol" står för kan jag säga att det är "Piteå dansar och ler" och vet ni inte vad det är... Då har ni helt klart missat något! Sedan fyller ju lille brorsan år! Han blir hela 11år! Så han ska vi upp och fira halv nio... Hur ska jag orka? Om jag lyckas ta mig upp så tänker jag tvinga mig ut på en jogging runda också! Bara för att vakna liksom?... Okej... Jag säger bara "Lycka till Sofia!"



Postat av: Josephine

sv: okej men vadå får du inte bestämma själv vad du vill ha för nagellack ? :O

2010-07-28 @ 07:52:04
http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.