Publicerat: / Allmänt

Häll vete i mjöl påsen!

Jag missade sången idag... Hade totalt glömt bort den... Jag var helt inställd på att den skulle vara klockan sju på kvällen... Så  jag sover ju vidare. Sedan sitter jag och bläddrar lite i min kalender lite och hittar det här "Sång med Marielle 11.00". Och klockan hade ju redan hunnit bli halv tolv så det var bara att ringa och försöka få tag i henne. Vilket jag inte fick... Men jag skickade ett sms i alla fall... Hoppas hon fick det! Och jag som hade sett fram emot det... Vad tråkigt...

Aja! Man får göra det bästa av situationen! Snart ska jag fara till Matilda, vi ska se den senaste James Bond filmen... Fast kanske dock ikväll? Sen så har Erik (som fyller år imorgon) fått sina presenter redan idag! Det blev ett par förstora byxor! En mobil och... Vänta... Vad fick han mer?

 



Postat av: P A O W E

vilken fin blogg du har=)

2010-07-27 @ 11:58:23
http://paulinalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.