Publicerat: / Semestrar

Nu är jag hemma igen!

Vi kom hem igår (eller imorse kring halv fyra på morgonen) så allihopa gick och la sig rätt snabbt... Och de kan ni väl förstå? Jag och Erik hade i alla fall sovit under färden, mamma också kanske? Men pappa har bara kört och kört! Så han var nog tröttast av alla!
Under semestern så har vi varit i Enköping, Skara (sommarland), Kolmården och IKEA. Och jag tänkte inte berätta så mycket mer om det... Tänkte mer visa bilder! Fast, jag kan ju säga att det var JÄTTE ROLIGT!


Det var en lång bil resa... Och med Erik bredvid sig blev den bara jobbig... Speciellt när han sjöng!

Det här var andra (och sista) dagen på skara... Smart som jag var hade jag inte tillgång till varken kamera eller mobil då Linnea var med mig! Vilket jag ångrar nu...

Erik fick köra lite... minicrossmoped...?

Sedan for vi till Kolmården!

En snöleopard!

Mer bilder kommer imorgon! Datorn har nämligen snott all ström ur kamerans batteri.. och kameran måste ha batteri för att kunna ladda över bilder... Vilket Team Work!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.