Publicerat: / Listor

Lista

STEG 1:
- Namn: Sofia
- Födelsedatum: 16 maj 1995
- Födelseplats: Piteå
- Bor: Ute i ingenstans ;)
- Ögonfärg: Blågröna... På bild gröna
- Hårfärg: Blont typ.. :S
- Längd: Ca 173cm!
- Skostorlek: 38
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Oxe


STEG 2
- Skor som du bar idag: Converse
- Dina svagheter: Menar du svårt att stå emot eller rädd för...?
- Rädsla: SPRUTOR! Dinosaurier och... Voldermort i Harry Potter!
- Måtto: Reach for the stars, you might just become one, typ ;)

STEG 3
- Första tanke när du vaknade: STÄNG AV KUCKELIKUANDET! (Har en tupp som galer som alarmsignal... he-he)
- När somnar du: Gud vad skönt att få sova!

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: Cola vinner nog ändå..
- McDonalds eller Burger King: Har typ aldrig ätit på Burger King... Så McDonalds
- Adidas eller Nike: Adidas!
- Lipton Ice Tea eller Nestea: Usch!
- Choklad eller vanilj: CHOKLAD

STEG 5
- Svär du?: Tyvärr
- Sjunger du?: Ofta!  
- Duschar du varje dag: Håret duschar jag varannan dag men kroppen varje typ
- Röker du?: Har aldrig rört en ciggarett, tänker aldrig röra en heller!
- Gillar du skolan?: Det beror på...
- Tror du på dig själv:Det beror på vad jag ska göra x)
- Kommer du överens med dina föräldrar?: Inga kommentarer.

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
- Druckit alkohol?: Jag dricker inte ens "alkoholfri" cider med 0,2
- Rökt?: aldrig!
- Shoppat?:Faktiskt lite, haha!
- Ätit en hel ask müsli?: Näää...
- Ätit sushi?: Nope
- Stått på scen?: Jag drömde att jag gjorde de?
- Skejtat: Haha! Kan inte ens stå på en x)
- Bakat?: tyvärr
- Stulit något?: Haha! Näe !

STEG 7:
Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull?: Däckat för att jag har varit så trött... går de?x)
- Blivit kallad hora?: Nej
- Blivit nerslagen?: Nej

STEG 8: I framtiden..
- Namn på barn?: Alex! och... Beatrice kanske?
- Hur vill du dö?: Jag vill inte dö...!
- Vad vill du bli när du blir gammal?: Något som jag aldrig blir trött på utan alltid kommer att älska!

STEG 9
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ojoj... Har ingen aning
- Antal CD-skivor du äger: Två!
- Antal piercings: 2! I öronen ;)
- Antal tatueringar: (coca cola) zero
- Antal saker jag ångrar: MÅNGA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.