Publicerat: / Allmänt

Första skoldagen!

Nu var sommarlovet över. Skolan börjar om... och jag börjar nian... Haha! Det är lite kul faktiskt! För jag minns Larice i början av sjuan när vi hade slöjd. Vi gick till ett skåp där det stod "7D". Då sa hon: "Snart kommer det stå 9D där!" Vi den stunden skrattade man och sa att det var långt kvar tills dess! Men, nu står det 9D på slöjd skåpet...
Det är helt sjukt egentligen! Inte känner jag mig som någon som går sista året på högstadiet! Jag menar... När man var 13 var ju alla tjejer i Nian så snygga! Dom hade så fint hår och så fina kläder! Nu går man i nian... Inte är man speciellt snyggare än för 2 år sedan... Håret är risigt och kläderna... Ja, kläderna funkar väl fortfarande?

Jag har hittat bilder från 7an, 8an och nu då 9an... Alla är tagna första dagen i skolan... Så vad tycker ni? Har jag "åldrats"? Haha!



Postat av: Lisa

Klart att du förändrats! Och då menar jag inte bara din hårfärg ;P Du ser äldre ut :) Men du kommer alltid stanna som hon jag träffade på THF. Och så kul vi har haft du och jag :D



Saknar den tiden lite. Då vi båda var så små ^

Postat av: Ninnsi:D

Du är alltid lika söt:) Och asså... det e helt otroligt hur alla människor har förändrats:O :)

2010-09-15 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.